14 Julai 2010

Blurrrrrrrrrrr..........

Lama tak mencorat- coret dlm blog. 1st sukur sgt sejak aku pregnant ni tak ade byk masalah. Tapi rutin biase la pi Klinik Kesihatan Tg. Malim tiap2 2 mggu sekali. Ni rase nyer org ngandung. Bebaru ni aku demam risau gak sbb ade pendarahan sket tapi alhmadullilah tak ade apa yg berlaku. Doc bagi aku MC jumaat lepas.

Semua adik bradik balik. aku smbg dgn K.Ida jer sbb takot yg lain risau lak. Dia pon baru gugur dia ckp hari rabu lepas. Kesian gak. Aku ckp la nape macam tu baby ko tau kot ko tak nak dia. Entah la. Pendek je jawapan nyer.

Mggu ni aku dah dpt tugas mengikut Fail Meja. Maksud nyer hitam putih nyer keje. Byk gak aku kena belajar. Dah la aku ni lmbt pick up. Moga-moga dipermudahkan la. Amin.

Dok sini mmg terase keseronokan bekerja. Semua org saling paham memahami. Tak ade yg busuk hati atau pedengki. Moga perkara macam ni berkekalan. Lagi pon sini tiap2 Jumaat ade tazkirah. Best la dok sini depa pon mmg lawak2 tapi time keje bersama-sama turun dan buat pon tak la merampus-rampus.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan