04 November 2010

Jadi lah

Lama btol tak meng'update' blog. Bukan ape malas tu lebih byk dari rajin walau pon banyak watu senggang. Ni story pasal aku yang terkini.

Mggu ni usia kandungan aku dah masuk 28 mggu tapi Alhamdullilah semua bertambah baik kesihatan aku. Aku telah di tahan di Hospital Slim River pada 4 Oktober lepas sebab HT hehheheh korang mesti tertanya apa la HT tu. Korang la cari sendiri.

Yang tak best nyer bleh plak tarikh due aku bertukar. Anjak lagi sebulan. Huhuhuhu sedih nyer ingat nak anak tahun baru tapi apehal pon moga aku dan baby selamat. Amin. Kerja still bz pasal Hrmis JPA. Boleh dikatakan hari-hari balik jam 6 ptg. Ujung mggu lak kena keje. Tapi setakat ni aku masih mampu bertahan.

Ni aku nak cari buyer kete kancil aku tak jumpa2 lagi. Pening la. Semua used car nak aku top up lg 4K ke 5K. Mana nak cekau duit nyer. Dengan nak bersalin lagi. Nasib barang baby aku dapat dari K.Ida sebab dia kata nak 'pencen' beranak. So barang anak2 dia dia sedekah kat aku. Tak la byk sgt aku beli barang baby.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan