09 Disember 2009

Pengotor btol la pompuan ni.

Korang baca tajuk En3 mesti pelikkan. Ni aku nak story kat opis aku bangunan BC ni tandas yang berhampiran BHKA (Bahagian Hubungan Koperat dan Antarabangsa)Tingkat 1, slalu kotor. Smalam macam biase la aku masuk tandas nak lepaskan hajat. Masuk-masuk mmg tak ade org lain dalam tandas tu tapi aku mmg fav. kat tandas yang 'bilik tengah' tu. Nama pon tandas pompuan kan? Tu tajuk aku macam tu.

Masuk2 tgk taik bersepah. Masuk ni dah 3 kali aku kena macam tu. Pengotor la weiiiiii. Buang taik tak reti cuci. Aku kluar balik terus muntah. Kluar abis isi perut. Last-last aku naik tandas tingkat 2 elok je bersih. Cari clener (Kak Ha) dia ckp baru je cuci tak tau la sape merebas tak tau nak cuci. Masalah aku kata dia flash tak kan tak tgk blakang taik yang bersepah tu. Menggong tulll.

p.s lain kali kalo dah 'membuang' sebelum kluar check la mangkuk tandas tu. Ada paham. Jangan jadi pengotor nak org lain cucikan

1 ulasan:

  1. kalau orang pahang...orang cam ni dipanggil habat...habat tu pengotor yang amat....adoiii..gamaknya kat umah pun dah biasa lepas berak tinggal je..tu pasal lah kat tempat keje pun cam tu jugak....

    BalasPadam