27 Januari 2010

MC

Dah 3 hari demam. Start hari ahad demam. Ingat isnin dah ok bila minum Cool Rhino tapi makin teruk. So aku pi Klinik Kesihatan Tg. Malim. Dia ckp demam biase jer. Dah la kena tggu lama. Aku dgn hubby pi dari jam 8.00 pg. Jam 10.00 baru settle. Nasib dia ade drive kalo dak tak tau la. Dapat MC sehari. Dia ambik EL

Selasa tu aku gagahkan jugak pi keje. Sampai sini aku dah rase lain macam. Badan mmg tak larat sangat. Masuk opis kesian kak lya sorang-sorang. Rien ada bengkel anjuran Jab. Kimia. Anna pon pi klinik kalumpang. Dia masuk lewat. Tapi sbb tak tahan dah aku pon pi la Klinik kesihatan UPSI. Dpt rawatan Doc baru. Jmpa lak Pendaftar dia batuk dah lama so dia nak cuba dapatkan rawatan di klinik UPSI. Doc suruh aku datang semula mggu depan. Hari ni dapat MC lagi.

Bosan nyer la dok umah. Cuma nak nyatakan MC bukan boleh dibuat-buat. Apatah lagi kalo MC dari klinik kesihatan. Tu yang kekadang tak paham sesetengah pihak..... Boleh pertikaikan. Kalo diberi pilihan aku nak sentiasa SIHAT

Moga aku cepat sihat

1 ulasan:

  1. tu la MC biar betul..tp ada gak yg berani tukar MC..huhuhu

    BalasPadam