16 Oktober 2009

Percutian sambil melawat abang ipar

Tak sabar nak tanggu jam 5 hari ini. Abg sya balik ke tg. malim. Hehehe terlepas rindu. Moga dia selamat sampai. Lepas maghrib kami semua nak bertolak ke Penang. Rase tak de mood nak keje. Tapi dah tugas kuatkan semangat. Kalo ikut hati mmg malas.

Jam 3.00 ptg ni ada Jamuan Raya dan Sambutan Hari Lahir bagi PEWARIS. Rase macam nak join tapi malas nanti jadi isu lak. Petang ni giliran aku jaga kaunter. Heheheh so kena bertugas la. Tgk la aku lari-lari turun bawah masa makan kot. Alih-alih aku ttp opis turun makan sbb tanya Sarah dia kata ade pelepasan. Petang ni jgk Dr. Burn ajak pi umah dia. Dia wat Jamuan Raya lepas keje. Pegi kot sbb masa aku kawen kejap je jumpa aunty. Dia ada ckp dtg la umah bwk suami. Tapi sbbkan kami ni PJJ so susah la nak curi masa tu. Insyaallah Dr. petang ni saya bwk abg syg jaja.

Tercapai jugak hasrat bawak hubby ke umah Dr. Burn. Masa smpi Prof. Rosly, Dr. Razak, Wirat, Fauzi, En. Nasir ada. Rupanya En. Nasir jiran pada dr. burn. Hhehhehe Wat malu je sbb en. nasir suruh teka umah dia mana satu aku ckp lorong ujung. Salah. Perkenalkan suami pada semua staff. Nasib hubby walau diam tapi dia reti nak bwk diri. Ingat dia memalu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan