12 Oktober 2009

Sabtu 10 Oktober 2009

Sabtu lepas kat UPSI ada Konvensyen Ekspo Astronomi (KEA2009) tapi aku tak dapat join. Dah lama mende ni plan tapi tertanggguh sebab H1N1. So, Alhamdullillah jadi jgk pada hari ini. Semua adik-bradik ipar duai kumpul di umah Alang kecuali uda dgn kak ida. Wat kenduri kesyukuran sedikit. Abg Latif dah beransur pulih. Dia dah sihat dan tunggu masa nak wat pembedahan jer di IJN. Aku bila pikirkan balik mmg sedih dgn apa yang uda lalui. Ye lah nak jaga abg latif nak jaga anak lagi.

Insyaallah minggu depan hari Jumaat aku dan hubby serta adik, alang, abg cu dan angah sekeluarga akan melawat abg latif di Penang. Best nyer tak sabar nak jmpa uda. Dah lama tak jmpa. Last aku jmpa ude masa hari raya ke 4. Lepas tu aku dikejutkan dgn berita pada 25 September 2009. Kak uda kata abg latif masuk ICU. Mmg serius la jgk sbb serangan jantung. Jantung dia tak bleh berfungsi dengan elok. Boleh guna 1/3 jer.

Sedih jgk sbb lepas mak dgn abah meninggal aku dok dgn uda sekeluarga. Mmg lama la jgk dia jaga kak ida, aku dgn adik. Ude ni anak yang ke-3 anak pompuan sulung la kira nyer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan