17 Februari 2010

CUTI-CUTI KHONG HEY PAK CHOYYYYYY

13 Februari 2010

Uda dgn aku plan nak pi umah kak ida. Yahooo best nyer lama tak pi ber'tendang' kat umah dia. Tapi kami pi asing2 sbb uda lambat sgt. Nak pi orang kawen la nak pi hantar ikan masin la. Uda kan? hua hua hua. Tapi yang best masa aku dgn hubby on the way jalan 'clean and clear' korang tgk la ni!



tapi kesian orang yang jalan bertentangan. Mesti lambat nak sampai kg.




Anyway pujuk hubby nak pi ke SOGO nak mengabiskan duit. Beli hadiah sendiri untuk b'day yang akan datang. Tapi hubby blanje kasut HAWKEYE. Ta................. daaaaa

Beg itu aku dah berkenan sgt so aku beli la. Beli baju raya. tak bleh nak letak gambo nyer takut nanti tak suprise la raya tahun ni. Hehehehhe. Aku smpi umah Kak Ida awal dlm jam 12.45 t/hari. Rehat-rehat patang tu baru cari barang nak masak Tom Yam. Abang Latip teringin. Kak Ida dah belikan Sotong, Udang dan ayam. Sayur2 pon nasib dia dah belikan aku cuma tambahkan jer barang yang kurang sket2.Mmg nampak Abg Latip makan dengan bersungguh. Badan dia pon dah naik 4 kilo.
Malam tu mmg meriah la. Aku dan hubby bagi hadiah b'day kat Afiq dgn Farhana. Mmg happy jmpa dgn Kak Ida dan Uda. Cuma kesian kat Kak Ida sbb dia nyer keputusan nak operate atau tak dalam minggu depan. Sarat benau aku tgk. Hope semua selamat dan berjalan lancar. Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan