22 Februari 2010

My New Nephew

Sabtu lepas aku dapat anak sedara lelaki yang ke 31 org. Comey sgt. Kak Ida bersalin jam 11 pagi. Baby seberat 2.5kg. Nama tak ade lagi. Kak Ida ingat anak pompuan so nama yg dah ready nama baby pompuan
Aku pon ajak la Tasliah anak along temankan aku pi ke umah Kak Ida. Bukan apa takut mengantuk. Pagi tu aku smpt sarapan Mihun sup.Aku call Kak Ida sbb rase macam tak sedap hati. Rupe nyer abg Zahir pon masuk Spital sbb denggi. Aku bertolak dari TM jam 4.00 ptg. Ambik Tasliah kat Batang Kali jam 4.30 ptg terus gerak ke Spital Kajang. Umang aiiii rami lak yang bersalin masa tu. Penuh wad tu tapi kebanyakan nyer baby boy. Mak abg zahir pon ade temankan anak-anak kak ida.


HARI PERTAMA.


COMEL SANGAT


ALHAMDULLILAH

Ahad aku nak balik dah sbb semua damily abg Zahir datang. Tengahari tu kak ida dah boleh kluar. Ikutkan Abg zahir pon kluar tapi ptg plak doc maklumkan. Petuanya kalo org kena Denggi kena bagi Sup Ketam. Insyaallah cepat je baik nyer. Bertolak balik jam 3.00 ptg. Hubby keje mggu ni so dia tak balik. Rindu ooo sama dia.

1 ulasan: