17 Februari 2010

HAPPY B'DAY

Ramai yang sms wish b'day. Member opis Sarah, My bestfriend Kak Sue dan Cik Su, adik bradik dan ipar duai. Alhamdullilah. Hubby bagi aku hadiah jam dgn photo frame utk diletakkan di opis. Kak Uda bagi buku tajuk lupa la plak. Nanti aku snap gambo hadiah-hadiah yang aku dpt. Balik ke umah Alang sbb depa berkumpul sana. Wat ayam panggang. Sakit kepala makin teruk aku pon tak buat ape so, aku tido kat bilik belakang. Alang pun sama demam urat. Penyebab nyer dia mesin rumput.

Untuk B'day ni aku harap;
1. Bertambah la kebaikan dan amalan aku buat.
2. Tak nak marah-marah lagi.
3. Dapat Baby tahun ni (hehehehe ade masa ni).
4. Adik bradik aku sihat walafiat dan moga bertambah rezeki kami sekeluarga.
5. Hubby cepat-cepat dapat pindah sini.

So, moga segala impian dan doa aku ini dimakbulkan ALLAH S.W.T. Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan